- Anoniem22 oktober 2016 om 15:45
Ik heb al een bultje achter mijn oor vanaf mijn geboorte ik ben er mee naar de huisarts geweest en hij zei dat het niks was maar weet je nog steeds niet
Jongen 156 januari 2017 om 01:59Ik heb een bult achter mijn oor en ik denk dat het geen vervult is omdat ik het al 3 maanden heb en hij wordt steeds groter wat moet ik doen
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 11:20Ga eens naar de huisarts en laat ernaar kijken.
ReagerenAnoniemerd19 juli 2017 om 23:05Ik heb het ook, het doet heel veel pijn als ik er op druk maar ik kan hem maar een kleun beetje bewegen want anders doet het pijn. Achter mijn andere oor zit niks dus ik ben niet bang maar wel benieuwd
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2017 om 23:52Het kan een opgezette klier zijn. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAnoniem10 januari 2018 om 06:59Ik heb sinds een paar dagen ook zo’n bobbeltje…. het doet echt wel pijn als ik er op druk! Het is een beetje beweegelijk en maak me echt onrust
ReagerenJohn (moderator)
10 januari 2018 om 10:59ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenS9 november 2020 om 00:36geen zorgen het is een opgezwollen lymfe kliertje
ReagerenAnoniem17 februari 2025 om 10:19Ik heb dit ook! Ook heb ik dit al op dit forum geplaatst. Sinds 17 december voel ik dit. Maar misschien zit dit er al heel lang, dat weet ik niet haha. Sinds kort inspecteer ik mijzelf op bobbels wat ik eigenlijk niet moet doen aangezien ik heel angstig ben tegenwoordig.
Het doet geen pijn maar als ik erop duw “plopt” het weg en het geluid is alsof het heel hard is haha. Het is niet te zien vanaf de buitenkant (zwelling) maar als je je vingers er drukt voel je hem wel. De pijn is echt minimaal als ik er op druk en soort van wegschiet.
Zie foto: https://postimg.cc/K1Rqgd7g. Hier zit het.
ReagerenAnoniem17 februari 2025 om 10:22Het zit dus echt net naast het kaakbot waar de kaak begint en net onder de oorschelp.
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2025 om 15:18Het kan een lymfekliertje zijn. Vooral niet voortdurend aanzitten
ReagerenAnoniem17 februari 2025 om 16:08Is er ook nog een verschil aqua klier? Ik zie deze niet aan de buitenkant. Totaal geen zwelling te zien maar alleen als ik “voel” voel ik een beste grote flinke harde erwt die ik opzij duw.
ReagerenAnoniem17 februari 2025 om 16:10In mijn geval is het dus meer een tuinboon net langer als een cm.
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2025 om 17:35Als je er ongerust over bent, kun je natuurlijk naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken
ReagerenAnoniem17 februari 2025 om 18:02Ik heb een afspraak voor morgen gemaakt!
Reageren