- Mies27 maart 2022 om 23:00
Ik heb een bultje op de zijkant van mn tong sinds 2 maanden.
De huisarts heeft via whatsapp de foto bekeken en vond het onschuldig toch maak ik me zorgen. Wat denken jullie?[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Bijlagen:
3 reactiesReagerenAnoniem28 maart 2022 om 08:27Dat de huisarts er meer verstand van heeft de wij
ReagerenMies28 maart 2022 om 09:29Je kunt ook gewoon aardig doen ipv anoniem zo reageren.
Dit soort forums is om te kijken of je onzekerheid er mee weg genomen kan worden. Wat doe je anders zelf hier ?
ReagerenAnoniem28 maart 2022 om 09:54Het is niet onaardig bedoeld hoor.
Reageren
Je bent bij de huisarts geweest, die heeft er voor gestudeerd om dergelijke dingen te beoordelen.
Op het forum zijn geen artsen aanwezig,dus vandaar de opmerking dat je huisarts er meer verstand van heeft.
Je zegt het zelf al,op het forum zitten veel mensen die onzeker zijn.
Die zullen,net als jij,twijfelen bij iets wat de huisarts zegt.
Terwijl ze er zelf geen verstand van hebben en meestal hun idee wat het zijn kan, van Google hebben gehaald.
Wat geen betrouwbare informatie is,omdat Google altijd de meest erge dingen laat zien. Jou bultje zal Google waarschijnlijk kanker noemen,ipv een bijtplekje.
Als je al onzeker bent,kun je beter op het oordeel van een arts vertrouwen, dan “lotgenoten” om hun mening vragen.
Want daar krijg je alleen maar meer twijfel en stress van,wat dan weer juist niet je bedoeling was…..