- Victor14 november 2021 om 21:27
Ik ben net 15 jaar oud en heb nu al een paar maanden pijn tijdens het plassen, af en toe is het minder of zelfs geen pijn maar af en toe kan het ook erg veel pijn doen. Voor de rest heb ik eigenlijk geen klachten behalve dat ik nu sinds een paar dagen merk dat er een klein groepje geel wit achtige bultjes bij de uitgang van de plasbuis zitten, het is bijna niet te zien met het blote oog maar als je er heel erg op let zie je het wel of wanneer je de huid strak trekt. Ik ben er de laatste tijd nogal gestresst over, hoop dat ik hier meer informatie kan krijgen.
Groet Victor
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 november 2021 om 21:30Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Maar ik raad je wel aan om naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken. Met kanker zal het niks te maken hebben
ReagerenVictor19 november 2021 om 18:42Heel erg bedankt voor de reactie, ik zal binnenkort naar de huisarts gaan maar goed om te weten dat het niet met kanker te maken heeft, dat kan soms namelijk een een naar gevoel geven en je kan je niet goed concentreren op school met die gedachte in je achterhoofd. Heel erg bedankt!
Groet Victor
Reageren