Zoeken Vraag het forum

Bijbalontsteking volgens arts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Arie

Goedenacht,

Momenteel zit ik volledig in de stress omdat ik last blijf houden van mijn lies en onderrug na een bijbalontsteking. Ik ben na de diagnose inmiddels twee keer bij verschillende huisartsen geweest en zij kunnen alles met de bijbal doen zonder problemen.

De problemen lijken aan te houden in de lies en onderrug, als je daarop zoekt op internet kom je al snel op teelbalkanker uit. Maar dan zou ik ook iets moeten merken aan de bal zelf denk ik? Aanstaande vrijdag moet ik voor een echo van het scrotum naar het ziekenhuis, maar ik ben doodsbang dat het teelbalkanker is en dat het uitgezaaid is naar mijn rug. De klachten van mijn rug lopen een paar weken langer dan de bijbalontsteking.

Twee maanden geleden is mijn oom overleden. Hij klaagde wekenlang over zijn rug, ook verschillende keren naar de arts geweest. Zij kwamen er pas achter dat hij vier verschillende soorten kanker had nadat hij opgenomen werd met een dwarsleasie ten gevolge van de uitzaaiingen. Een week later was hij weg.

Door deze ervaring ben ik nu echt als de dood voor mijn klachten. Ik weet dat jullie er ook weinig mee kunnen, maar mijn vraag is meer: als er een bijbalontsteking was en de directe klachten aan de bijbal zijn opgelost. Kan dit dan ook nog teelbalkanker zijn? Ondanks de (indirecte) klachten.

Bedankt alvast.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Teelbalkanker met uitzaaiingen is toch wel erg ver gezocht. Eerst maar eens een echo

Reageren
Reageer op: Bijbalontsteking volgens arts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.