Zoeken Vraag het forum

Grijs/wit slijm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb soms een hoestje en heb dan grijs wit dik slijm .meestal in ochtend en dan is het over en volgende dag weer .kan dir longkanker zijn

27 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft toch niks met longkanker te maken

Reageren
    Anoniem

Ja het is een roggeltje .komt zomaar op en ben niet verkouden heb 17 jaar gerookt .maak toch zorgen .ben 38 jaar oud .ze hebben 1.5 jaar foto gemaakt .niks .maar het is er wel .

Reageren
    John (moderator)

Het kan dat je slijmvliezen war droog zijn door het slapen. (Snurken misschien) Kan ook zijn dat je slijmvliezen nog aan het herstellen zijn van het roken

Reageren
    Anoniem

Rook al 14 maanden niet meer .nooit last gehad .laatste half jaar pas .is toch vreemd als het met stoppen te maken heeft

Reageren
    John (moderator)

Dat zou dan inderdaad wel wat vreemd zijn.

Reageren
    Anoniem

Dus longkanker is niet zo gek als gedacht .Alleen huisarts doet niks .weet niet hoe of wat ik moet doen

Reageren
    John (moderator)

Met longkanker heeft dat helemaal niks te maken. Dan zou je toch echt andere klachten hebben. als er ook maar een enig verdachtsmoment zou zijn geweest, dan had je huisarts je meteen doorgestuurd. Wat slijm in de ochtend na het wakker worden, is geen symptoom van longkanker. Eerder droge slijmvliezen die dan weer op gang komen na de nacht. Bovendien zijn er 1,5 jaar geleden longfoto’s gemaakt en er  niks te zien.

Reageren
    Anoniem

Ok bedankt ik ga verder met onderzoek en laat dit los

Reageren
    Anoniem

Toch wil ik nog vragen .ik had vanochtend weer nu groen met bruin stipjes. 2x grote klodder die komen omhoog uit zichzelf .en in.men keel hoestprikkel en weg .maar dan vraag ik me af

Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt .het is hoogst beangstigend. Het is allen ochtend .na eten en drinken .zijn vrij grote klodders .

Reageren
    John (moderator)

Het zal toch een reactie van je slijmvliezen zijn. Waarschijnlijk dan toch wat droog na het opstaan

Reageren
    Anoniem

Ik heb nu ook overdag. Zomaar ineens zit er een klodder in men keelholte .en hoest en het is weg .smaakt vies .is dit uit de long .begint nu wel raar te worden .angstig zelfs

Reageren
    John (moderator)

Dat is niet uit je long. Dan zou je echt andere klachten hebben.
    Misschien is het goed als meet een psycholoog praat over je angsten

Reageren
    Anoniem

Ja ok maar wat voor klachten zou ik hebben dan

Reageren
    John (moderator)

Hoesten en benauwdheid.

Reageren
Reageer op: Grijs/wit slijm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.