- Anoniem5 april 2019 om 17:24
Ik heb soms een hoestje en heb dan grijs wit dik slijm .meestal in ochtend en dan is het over en volgende dag weer .kan dir longkanker zijn
27 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2019 om 17:33Dat heeft toch niks met longkanker te maken
ReagerenAnoniem5 april 2019 om 19:12Ja het is een roggeltje .komt zomaar op en ben niet verkouden heb 17 jaar gerookt .maak toch zorgen .ben 38 jaar oud .ze hebben 1.5 jaar foto gemaakt .niks .maar het is er wel .
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2019 om 19:48Het kan dat je slijmvliezen war droog zijn door het slapen. (Snurken misschien) Kan ook zijn dat je slijmvliezen nog aan het herstellen zijn van het roken
ReagerenAnoniem5 april 2019 om 21:08Rook al 14 maanden niet meer .nooit last gehad .laatste half jaar pas .is toch vreemd als het met stoppen te maken heeft
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2019 om 21:11Dat zou dan inderdaad wel wat vreemd zijn.
ReagerenAnoniem5 april 2019 om 21:55Dus longkanker is niet zo gek als gedacht .Alleen huisarts doet niks .weet niet hoe of wat ik moet doen
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2019 om 22:13Met longkanker heeft dat helemaal niks te maken. Dan zou je toch echt andere klachten hebben. als er ook maar een enig verdachtsmoment zou zijn geweest, dan had je huisarts je meteen doorgestuurd. Wat slijm in de ochtend na het wakker worden, is geen symptoom van longkanker. Eerder droge slijmvliezen die dan weer op gang komen na de nacht. Bovendien zijn er 1,5 jaar geleden longfoto’s gemaakt en er niks te zien.
ReagerenAnoniem5 april 2019 om 22:17Ok bedankt ik ga verder met onderzoek en laat dit los
ReagerenAnoniem6 april 2019 om 12:32Toch wil ik nog vragen .ik had vanochtend weer nu groen met bruin stipjes. 2x grote klodder die komen omhoog uit zichzelf .en in.men keel hoestprikkel en weg .maar dan vraag ik me af
Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt .het is hoogst beangstigend. Het is allen ochtend .na eten en drinken .zijn vrij grote klodders .
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2019 om 15:49Het zal toch een reactie van je slijmvliezen zijn. Waarschijnlijk dan toch wat droog na het opstaan
ReagerenAnoniem6 april 2019 om 19:16Ik heb nu ook overdag. Zomaar ineens zit er een klodder in men keelholte .en hoest en het is weg .smaakt vies .is dit uit de long .begint nu wel raar te worden .angstig zelfs
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2019 om 19:18Dat is niet uit je long. Dan zou je echt andere klachten hebben.
Reageren
Misschien is het goed als meet een psycholoog praat over je angstenAnoniem6 april 2019 om 20:24Ja ok maar wat voor klachten zou ik hebben dan
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2019 om 20:50Hoesten en benauwdheid.
Reageren