Dit is de uitslag van de spoed post erytrocyten 23 leukocyten 300
2 uurtjes daarvoor was de uitslag bij de dokterspost erytrocyten 4 en leukocyten 2
Klopt dit .of worden de waarden anders berekend .?
Ik ging er heen omdat ik bij afvegen bloed had rood helder bloed .er viel zelf helder rood bloed in de wc ..ik heb geen baarmoeder ik ben 59 jaar . Wel een caruncula urethrae ,na mijn idee bloed .maar toen ik bij de dokter kwam bloeden het niet meer .en ze konden het ook niet zien of die gebloed had .. dus moet het iets anders zijn ..elke keer hoor ik iets anders ..vandaag een echo van de blaas nieren en urineweg
In je andere topic was al geantwoord dat er op de spoedpost anders wordt getest.
Daarnaast is het bespreken van uitslagen voorbehouden aan een arts, en er zijn op dit forum geen artsen aanwezig.
Vraag je huisarts om de uitslagen met je te bespreken of de de arts in het ziekenhuis, als je daar onder behandeling bent.
Het is overigens handiger om bij vragen over dezelfde of gerelateerde klachten steeds hetzelfde topic te gebruiken.
Dan voorkom je dat in verschillende topics verschillende antwoord gegeven worden.