Snijden in eigen lichaam

Hallo iedereen. Ik heb een vraag; ben een vrouw van 35 jaar; sinds twee maanden maak ik kleine sneedjes in mn eigen lichaam met een x-acto mesje Ik weet niet precies niet waarom ik het doe, thuissituatie / werk is goed. Maar sinds deze week is het erger geworden en "schrijf" woorden in mn lichaam die dan in mn hoofd opkomen; en het lijkt met de dag erger te worden / lijkt wel niet dat ik kan stoppen. Ik blijf de hele dag het gevoel krijgen dat ik moet blijven snijden... Wat is er aan de hand met mij en wat kan ik er aan doen????

Reageren

Misschien is toch niet alles zo goed als je zelf denkt.
    Ik zou je dringend willen aanraden om naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor de psycholoog.

Reageren

Probleem is ook dat ik dus een "goed" gevoel er van krijg en dat ik er alter weer spijt van heb....is een visuele cirkel....Ben daar dus ontzettend bang voor dat psycholoog me voor gek verklaard of zo....

Reageren

Maak je over die psycholoog maar geen zorgen....daar is die juist voor. Je hebt namelijk wel een psychisch probleem..

Reageren

okee dan toch maar bellen, schaam wel heel erg diep....

Reageren

Je moet je niet schamen....... het is heel goed dat je op tijd aan de bel trekt en er iets aan doet voordat het nog erger gaat worden..

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Snijden in eigen lichaam

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe