Schurft blijft terugkomen

@vreemd

Kan het zo zijn dat je misschien door iemand uit je omgeving wordt besmet, die het ook heeft maar dat niet verteld heeft bijvoorbeeld? Bij ons duurde het maar een paar dagen tot een week na de behandeling voordat de jeuk weer begon.

Hier ook al 3 keer behandeld de afgelopen maanden. Afgelopen week voor het laatst. Nu afwachten of we er echt af zijn. We zaten op tuinstoelen ipv de bank en sliepen op luchtbedden, zo wanhopig waren we. Hopelijk heeft het geholpen. We zijn er zo moe van. Ik vind het vreemd en vooral verontrustend dat het bij veel mensen maar niet weggaat.

Reactie

Ook hier schurft geen idee waar het vandaan komt! Het begon onschuldig met een beetje jeuk het werd met de dag erger ondragelijk zelfs. Ik heb 2 weken geleden voor het eerst gesmeerd en vorige week herhaalt het is wel beter maar zeker nog niet weg. Op dit moment ben ik panisch aan het worden bij elk bultje die ik zie begin zelfS een beetje smetvrees te ontwikkelen elk kleed en overtrekset in huis heb ik weggegooid elk kledingstuk gewassen. Ik verschoon elke dag Mn bed en laat alles luchten. Elke O htend middag en avond douchen terwijl het daardoor alleen maar erger word en na het douchen komen alle zalfjes enz tevoorschijn. Als ik iemand zie krabben word ik helemaal gek en ben ik bang dat ik ze besmet heb al ken ik diegene niet eens.Het beïnvloed Mn hele dag maar dit wil ik nooit meer meemaken. De hele dag zoek ik op internet wat ik kan doen en als er iets staat wat ik nog niet heb bestel ik het. Savonds uit Mn werk doe ik weer schone kleren aan en begin ik Mn huis te poetsen en word soms gek van mezelf! Ik hoop echt dat het weg gaat ik trek dit echt niet meer.....

Reactie
Reageer op: Schurft blijft terugkomen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief