Schurft blijft terugkomen

Het spijt me, het is reeds door iemand anders overgenomen. ik heb alleen nog een aangebroken flesje met daarin ongeveer 50-60 ml. ik heb dit flesje voor mezelf gebruikt.

Groet

Reactie

Is die niet te lang open? Zal de werking nog goed zijn? Anders wil ik hem alsnog graag! Waar kan ik die flesjes anders zelf bestellen de website

Reactie

Ivectermine pillen plus permetrine crème 2x tegelijk gebruiken met een week ertussen.

kokosolie ( bio) met tea tree oil ( verhouding 3 op 1 ) helpt perfect tegen de jeuk

Reactie

vergeet niet alle was steeds maar in plastic zakken te doen. Met handschoenen aan in de wasmachine doen . 60 graden en geen verkort programma.

Alle stoffen waarmee je in contact bent geweest, wassen of drie dagen in plastic zakken bewaren.

Dekbedden even niet gebruiken maar wasbare fleece dekens.

Schoenen elke dag andere, zodat ze steeds drie dagen niet gebruikt worden.

kammen, speldjes etc. idem

hygiene is superbelangrijk, anders herbesmetting mogelijk.

tapijten even weg en altijd sokken aanhouden. Die ook elke dag wassen op 60 gr. ALLE  kleding elke dag schoon aan.

Huidschilfers met schurftmijt erop, mogen niet in contact komen met je huid.

elke dag stofzuigen( evt schone zak elke dag)

elke dag schone bedden

matras omdraaien voor en na behandeling.

elke dag schoon laken over bank en stoel (60 graden wassen/geen verkort wasprogramma)

stromectol en loxazol tegelijk gebruiken in hardnekkige gevallen: herhalen na een week

geweldige aanpak in dermahaven rotterdam

Aan GGD heb je niks!!!

Reactie

Was bij mij begin december schurft gediagnosticeerd 18 december 1e behandeling loxazol 26 december 2e behandeling geen pillen. De jeuk die ik had was veel minder geworden. Eigenlijk 6 maanden daarna steeds nieuwe plekjes en jeuk in mindere en meerdere maten. Continu twijfel of het wel echt weg was.. zag niets van tunneltjes ..eigenlijk ook nooit echt gezien.. Nu na zeven maanden ben ik bijna klaar er mee.. geen hestamine pilletjes alleen nog koelzalf op plekken waar het nog een beetje irriteerd. De naweeen van loxazol kunnen gewoon heel heftig zijn.. zon en zee hielpen ook goed voor het herstel van mijn huid. Geen strakke kleding alleen wat lekker los zit.. kan met een gerust hart zeggen dat ik ervan af ben .. houd hoop mensen ! Om de drie weken een kuur diverse malen .. weet niet of een dermatoloog dat zou adviseren..

Reactie

Ik heb me eergisteren behandeld voor schurft, met een zalfje. Lakens en kleren gewassen, alle stappen gevolgd etc. Ik zelf had niet echt symptomen, maar mijn vriend wel. Zelf had ik slechts enkele bultjes op mijn enkel en handen waarvan ik dacht dat het muggenbeten waren. Nu heb ik een allergische reactie gehad op dat zalfje, waardoor mijn armen vol uitslag staan. Die uitslag is nog aan het uitbreiden naar mijn rug toe. Hierdoor heb ik enorme jeuk en heb me een hele nacht in mijn slaap gekrabt. Nu weet ik ook niet of het echt puur uitslag is of dat ik toch met schurft zit (ik heb namelijk mijn schoenen niet kunnen wisselen, wel propere sokken in aangedaan). Kan je na de behandeling van schurft nog symptomen krijgen terwijl het eigenlijk weg is? Of moet ik toch maar naar de dokter om wat pillen te halen voor een nieuwe behandeling?

Reactie

Er worden veel vragen over lindaan gesteld.
    Het is via ebay te bestellen. Zoek op "lindane lotion".
    Ik krijg Scaboma Lindate Lotion te zien in de zoekresultaten. Heeft iemand positieve ervaringen hiermee? Het is een chemisch product en het is niet voor niets in West Europa verboden te produceren en te verkopen.

Er zijn ook andere middelen, zoals sulfur en bruine teer. In sommige landen worden sulfur (in combinatie met bruine teer) dermatologisch bij eczeem, psoriasis en scabies toegepast. Via amazon is sulfur zalf te koop.
    In principe zou je dat ook zelf kunnen maken.

Reactie
Reageer op: Schurft blijft terugkomen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief