Exreme jeuk en uitslag ti"/> Exreme jeuk en uitslag tijdens douchen - Medische Forum - Dokter.nl

Exreme jeuk en uitslag tijdens douchen

Sinds enkele maanden heb ik last van extreme jeuk en uitslag tijdens en na het douchen. In het begin was het alleen na het douchen, de laatste weken ook tijdens het douchen waardoor ik alles heel snel moet doen. Letterlijk mijn tenen tot mijn gezicht word vuurrood, soms grote rode plekken met kleine bultjes en mijn hele lichaam jeukt belachelijk erg.

Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en die zei dat dit temperatuurverschillen konden zijn en ik moest uitproberen welke temperatuur werkt voor mij, echter met welke temperatuur dan ook wordt het steeds erger. De huisarts gaf deze keer aan dat het heel vervelend is, maar niet ernstig en dat ik ermee moet leren leven.

Herkent iemand dit probleem? Of heeft iemand tips? Dit is echt niet uit te houden zo.

Reageer

Het is trouwens geen allergie voor bepaalde producten, want het gebeurt met alleen water al. Dit was ik even vergeten te vermelden .

Reageer

Doorgaans komt dit door te heet en te lang douchen...

Reageer
Reageer op: Exreme jeuk en uitslag tijdens douchen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif