- Anoniem11 september 2015 om 16:11
Hallo allemaal,
Ik heb al meer dan een jaar last van keelpijn en mijn hals. de ene dag is het erger dan de andere dag. Mijn dagen beginnen en eindigen met strepsels.
De pijnlijke zit net iets onder/achter mijn amandelen en straalt uit naar mijn oor en hals. De ene keer hem ik het links en de andere keer weer rechts. Nooit heb ik deze klachten aan beide kanten tegelijk gehad.
Al meerdere malen bij de dokter geweest en bij 2 verschillende KNO artsen. Helaas kan niemand iets vinden.
Heeft hier iemand nog ideeën wat ik kan proberen?
Groeten, Marco
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 september 2015 om 16:52Heb je ook last van de lymfeklieren in je hals? net achter/onder het oor langs de kaaklijn?
ReagerenAnoniem13 september 2015 om 11:34Ja, vaak straalt het daar wel naartoe.
Wat ik het meest vreemd vindt, is dat het van links naar rechts gaat.
Het voelt alsof er een soort puistje zit.
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2015 om 13:40Het lijkt er toch op dat je amandelen de oorzaak zijn.
Reageren
Hoe oud ben je?
Heb je problemen met je gebit?Anoniem13 september 2015 om 14:31Ik ben 28 jaar oud.
In maart heb ik een operatie gehad aan mijn verstandskiezen.
Na de operatie heb ik ongeveer 4 weken geen keelpijn gehad. Helaas kwam het langzaam weer terug.Tijdens de operatie is er en zenuw geraakt waardoor een deel van mijn tandvlees/wang/kin een tijd gevoelloos is geweest. dit is nooit volledig hersteld.
Mijn tandhalzen liggen een klein beetje bloot door terugtrekkend tandvlees. Hierdoor zijn mijn tanden erg gevoelig.
mijn amandelen zijn meerdere malen bekeken. ze zeggen dat ze rustig zijn en er niks mee aan de hand is.
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2015 om 14:45Dan is het toch mogelijk dat je tanden problemen veroorzaken.
Reageren
Ga naar de tandarts en overleg de mogelijkheid om eens goed naar de tandwortels te kijken.