Zoeken Vraag het forum

bobbel in mijn nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mipsiee

hey allemaal.
    een week of twee geleden heb ik een knoobel gevonden in mijn nek aan de achterkant aan de haargrens , als ik mijn hoofd schuin hou verplaatst het zich en gaat er ook een klein stukje uitsteken. ik heb het mijn ouders nog niet vertelt omdat ik geen onnodige paniek wil veroorzaken omdat er net een familielid met spoed in het ziekehuis is opgenomen . zijn er mensen die dezel;fde ervaring hebben ? ( ik heb wel ge;ezen dat het een vetknobbeltje kan zijn maar alsnog maar ik me zorgen..)
    groetjes mipsiee<3

1 reactie
    Reageren
    Kimmie

Hai Mipsiee, alleen een arts kan vaststellen om wat voor knobbeltjes/bultjes het bij jou gaat. Houd je ons op de hoogte?

Reageren
Reageer op: bobbel in mijn nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.