Zoeken Vraag het forum

koorts en morgen naar kaakchirurg

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ind88

Hoi allemaal,

Ik heb vanaf dinsdag al koorts en dacht dat het vandaag al beter ging, maar tegen de avond ben ik me weer beroerd gaan voelen.

Nu moet ik morgen naar de kaakchirurg om mijn verstandskiezen te laten trekken.

Nu is mijn vraag, is het wel verstandig om naar de kaakchirurg te gaan als ik koorts heb en doen ze dat überhaupt dan wel iets aan mijn verstandskiezen, of kan ik beter afbellen en zeggen dat ik koorts heb?

Met vriendelijke groet,
    Indra

4 reacties
    Reageren
    Eva

Als je ziek bent en koorts hebt, dan is het verstandiger thuis te blijven en uit te rusten, tenzij de koorts wordt veroorzaakt door een ontsteking bij de verstandskiezen. Bel even met de assistente van de tandarts of kaakchirurg.

Laat je weten wat je doet=

Reageren
    ind88

Ben vanochtend opgestaan en voelde me wel wat beter. Eenmaal daar kreeg ik het toch weer goed warm en heb dit daar aangegeven. Ze zijde dat het niet veel kwaad kon en dat ik het wel kon verzetten als ik dat liever wilde. Ik heb het nu toch maar laten trekken. Ben er nu gelukkig vanaf.

nog bedankt voor je reactie:)

Reageren
    Gaga

En is de tandarts nu ook ziek geworden? Volgens mij had je beter thuis kunnen uitzieken, tenzij je natuurlijk zo ziek was door een tandprobleem.

Reageren
    ind88

Ze hadden expres een mondkapje voor gedaan. Nee, ik was niet ziek door de tanden zelf.

Reageren
Reageer op: koorts en morgen naar kaakchirurg
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.