- Sandra6 januari 2011 om 10:52
Ik heb een gevoelig plekje net onder mijn schedel aan de linkerkant, een paar centimeter boven mijn oor en het voelt een beetje alsof er een zweer zit. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
groetjes Sandra
6 reactiesReagerenSandra7 januari 2011 om 15:31Heeft echt niemand een idee, het voelt alsof het bij mijn oor vandaan komt… ik wil heel graag weten wat het zou kunnen zijn… alvast bedankt
groetjes Sandra
ReagerenTim7 januari 2011 om 20:31Wat vond de huisarts ervan?
ReagerenSimone10 januari 2011 om 14:08Een puistje? Heb je een foto zodat we kunnen zien wat je bedoelt?
ReagerenSandra10 januari 2011 om 18:38nee, kan geen foto laten zien, het voelt als een zweertje onder!! mijn schedel. Als ik door mijn neus ademhaal voel ik het via mijn oor naar dat plekje onder mijn schedel trekken, het is een rot gevoel, waarvan ik me afvraag of de huisarts er iets nuttigs over kan zeggen, maar uiteraard maak ik me wel zorgen, straks is er iets niet goed…
ReagerenKlaartje10 januari 2011 om 21:43De kans is het grootst dat het gewoon spanningshoofdpijn is. Waarom ga je niet even naar de huisarts voor meer zekerheid?
Hoe lang zit het er al en wat heb je zelf al geprobeerd om het beter te laten worden?
ReagerenSandra11 januari 2011 om 09:13Bedankt voor jullie reacties. Ben vandaag even naar de huisarts geweest, die heeft in mijn oren gekeken en geconstateerd dat mijn oren behoorlijk vol zitten, nu moet ik druppelen met slaolie en dan donderdag of vrijdag uit laten spuiten. Ik laat nog wel even weten of dit inderdaad het probleem was.
groetjes Sandra
Reageren