Zoeken Vraag het forum

gevoelig plekje onder schedel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sandra

Ik heb een gevoelig plekje net onder mijn schedel aan de linkerkant, een paar centimeter boven mijn oor en het voelt een beetje alsof er een zweer zit. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

groetjes Sandra

6 reacties
    Reageren
    Sandra

Heeft echt niemand een idee, het voelt alsof het bij mijn oor vandaan komt… ik wil heel graag weten wat het zou kunnen zijn… alvast bedankt

groetjes Sandra

Reageren
    Tim

Wat vond de huisarts ervan?

Reageren
    Simone

Een puistje? Heb je een foto zodat we kunnen zien wat je bedoelt?

Reageren
    Sandra

nee, kan geen foto laten zien, het voelt als een zweertje onder!! mijn schedel. Als ik door mijn neus ademhaal voel ik het via mijn oor naar dat plekje onder mijn schedel trekken, het is een rot gevoel, waarvan ik me afvraag of de huisarts er iets nuttigs over kan zeggen, maar uiteraard maak ik me wel zorgen, straks is er iets niet goed…

Reageren
    Klaartje

De kans is het grootst dat het gewoon spanningshoofdpijn is. Waarom ga je niet even naar de huisarts voor meer zekerheid?

Hoe lang zit het er al en wat heb je zelf al geprobeerd om het beter te laten worden?

Reageren
    Sandra

Bedankt voor jullie reacties. Ben vandaag even naar de huisarts geweest, die heeft in mijn oren gekeken en geconstateerd dat mijn oren behoorlijk vol zitten, nu moet ik druppelen met slaolie en dan donderdag of vrijdag uit laten spuiten. Ik laat nog wel even weten of dit inderdaad het probleem was.

groetjes Sandra

Reageren
Reageer op: gevoelig plekje onder schedel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.