Zoeken Vraag het forum

hoofdpijn alleen links en gevoelige linkeroogbol

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anneke

Ik heb al een paar dagen hoofdpijn, alleen aan de linkerkant. Geen heftige pijn of felle steken, maar gewoon zeurderig.
    En vanaf vanochtend ook een gevoelig linkeroog, als ik m’n oog beweeg voel ik een lichte pijn rondom m’n oogbol en achter m’n oog.
    En ook al een paar dagen ontzettend moe…

Kent iemand dit? Wat zou het kunnen zijn?

7 reacties
    Reageren
    Sanne

Dat zou best wel een een vervelend virusje kunnen zijn. Hier kun je in principe niets tegen doen, behalve het gewoon uitzieken en wachten tot het vanzelf overgaat. Nieets ernstigs maar wel vervelend denk ik. Mocht het erger worden of maak je je zorgen, laat dan toch even de huisarts kijken, maar hoogstwaarschijnlijk valt het dus wel mee met de ernst. Vervelend.

Reageren
    Anneke

dankjewel voor je reactie, stelt toch wel weer wat gerust.
    Ik heb vooral pijn aan m’n oogbol als ik ver naar links of naar rechts kijk, of naar beneden. Die zeurderige hoofdpijn links is er ook nog steeds, nu soms met steekjes.
    Ik wacht het gewoon even af tot eind van de week en als het dan nog niet beter gaat breng ik de huisarts maar even een bezoekje.

Reageren
    richard

hallo heb volgens mij de zelfde klachten.

is het van zelf weg gegaan?

hoe is het verder verlopen.

gr, Richard

Reageren
    Anoniem

Vast een onschuldige virale infectie. Het zou goed een holteontsteking kunnen zijn die mild verloopt. Je hebt dan wat last en het gaat vanzelf (door je eigen afweermechanisme) weer over. Dit zou meer voor de hand liggen als je misschien verkouden bent geweest.
    Ook is het mogelijk dat het wat spanning en stress is, gewone spanningshoofdpijn dus.
    Mocht het nu toch ernstiger worden dan de symptomen die je nu beschrijft, laat dan de huisarts even kijken.

Reageren
    Anneke

De hoofdpijn en oogbolpijn zijn nu een heel stuk minder, bijna weg. Heel af en toe voel ik nog een beetje die hoofdpijn, maar het gaat gelukkig de goede kant op. Bedankt voor de reacties.

Reageren
    T.

Ik heb al best wel lang aan mijn linkerkand van mijn hoofd erg pijn, en ik voel iets raars als een insect lopen rond mijn hoofd en ik heb heel vaak hoofdpijn aan mijn linkerhoofd en ook soms aan mijn neus.

Heeft iemand dit ook,en weet iemand ook wat dit is?
    graag zo snel mogelijk antwoord.

Reageren
    Clark

Ben je ook vaak verkouden aan die kant van jouw hoofd? Neemt de pijn toe als je voorover buigt?

Reageren
Reageer op: hoofdpijn alleen links en gevoelige linkeroogbol
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.