Zoeken Vraag het forum

Gevallen van de trap

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi ik ben 16 jaar en zojuist van de trap gevallen. Ik ben toen denk ik even buiten bewustzijn geweest en kan me veel dingen niet zo goed herinneren. Ik heb net 3x overgegeven en heel veel last van mijn rug en nek. Ik lig dus ook nogsteeds op de grond onderaan de trap. Mijn laptop stond toevallig in de gang waardoor in het een en ander op kon zoeken…. maar verder is er niemand thuis en heb geen telefoon. Wel staat mijn laptop gesynchroniseerd  met hetzelfde telefoonnummer. Mijn vraag is wat moet ik nu doen?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je moet de huisartsenpost of 112 bellen. Of iemand proberen te bereiken die voor je bellen kan

Reageren
    Anoniem

Weet u of je via facetime naar de huisartsenpost kan bellen want er staat geen normale bel functie op mijn laptop en de mensen om mij heen nemen allemaal niet op

Reageren
    John (moderator)

Wat is het telefoonnummer van je ouder(s)?

Reageren
    Anoniem

Die weet ik niet uit mijn hoofd… maar het is al gelukt, bedankt vriendin van mij heeft opgenomen en gebeld voor me

Reageren
    John (moderator)

OK. succes

Reageren
Reageer op: Gevallen van de trap
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.