- Lopi27 februari 2020 om 22:55
- Eelke avond rond 10 uur begin mijn gezicht warm te word en en mijn wangen rood door de warmte.
- Ik heb geen pijn in mijn hoofd .
- Dit ook in de winter, al een tijd heb ik hier last van .
- Wil weten wat eigenlijk de oorzaak is.
- Ben niet naar de huisarts geweest en die warmte gevoel in ’t gezicht duurd tot ongeveer 3-4 uren.
- Wie heeft ook dezelfde ervaring als ik?
5 reactiesReagerenDanny6 maart 2020 om 03:56@Lopi
Ja ik heb wel een idee. Rond 10 uur gaat er waarschijnlijk een Laptop/Pc aan bij de buren(of bij jouw thuis) en is verbonden met Wifi. Wifi is microgolf straling en zit op dezelfde frequentie als je magnetron, namelijk 2,45Ghz(2,450,000,000 trillingen per seconde) wat dus de watermoleculen opwarmt. En wij bestaan voor het merendeel uit water dus is het niet onmogelijk om te denken dat met genoeg sterkte van de Laptop/Pc de Wifi er voor zorgt dat je opwarmt en het gevoel te krijgen alsof je koortsig wordt. Wordt het weer uitgezet dan verdwijnt het weer. Zou dit iets kunnen zijn waar je wat aan zou hebben? Nu zou je aan een buurman or vrouw kunnen vragen of hij of zij rond die tijd iets met een draadloos apparaat doet. Ook Tv’s zijn tegenwoordig draadloos verbonden met een kastje, via Wifi.
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2020 om 12:52Dat is toch wel heel erg ver gezocht.
ReagerenDanny7 maart 2020 om 01:29Nee hoor, want dat ervaar ik nu al jaren. Zelfs met een raam open terwijl het buiten vriest warmt mijn gezicht op en moet ik om de ongeveer 15 minuten mijn polsen onder de kraan houden of diep gapen om genoeg af te koelen om het “blozende” opwarmingsgevoel te verminderen. Dit gaat door tot degene(n) het apparaat uit zet en het veld verdwijnt waarna het opwarmingsgevoel snel wegtrekt. Niet te bevatten als je het zelf niet meemaakt, dat snap ik ook, maar ik ben verder al 20 jaar niet meer ziek geweest, geen koorts, verkoudheid of wat dan ook, maar wanneer die velden weer binnenkomen voel ik mij zo ziek als een hond. En dat trekt altijd weer weg zodra de mensen naar bed gaan. Maar goed, degelijk onderzoek laat veel te lang op zich wachten. In ieder geval kan het geen kwaad om dingen ’s nachts uit te zetten.
ReagerenDanny7 maart 2020 om 01:33Ik bedoel als er geen medische verklaring valt te halen voor dit fenomeen, en je alles verder hebt kunnen uitsluiten, is wat ik heb genoemd misschien een mogelijke oorzaak. Je moet eerst door de medische molen.
ReagerenCatootje7 maart 2020 om 19:18Zou advies vragen aan orthomoleculair therapeut. Liefst iemand die ook kijkt naar je voedingspatroon. Kan zijn een tekort aan maagzuur, onevenwichtige voeding, tekorten aan voedingsstoffen. Belangrijk is altijd een stabiele bloedsuikerspiegel. Dit door te zorgen voor een combinatie van complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment.
Zou uitkijken met toevoegingen in de voeding zoals smaakversterker. Verder zorgt tyramine in de voeding voor een lichte vernauwing van de bloedvaten en een lichte verhoging van de bloeddruk. Eventueel medicijngebruik kan ook klachten geven.
Electromagnetische velden kunnen ook klachten geven. Denk in dit verband ook aan het belang van een bed en matras zonder metalen erin, zodat je lichaam beter kan aarden en ontspannen.
@Danny, er zijn wel producten die kunnen helpen beschermen. Heb zelf een combinatie van producten, zoals dooozz-schijfjes voor de nacht en een akaija-iloa-hanger. Daardoor een stuk minder last van electro-magnetische velden. Wel snel last van electrische kacheltjes.
Is zeker niet ver gezocht. Had in het verleden dat mijn darmen leegliepen als bij de buren de tv aanging. Duurde wel een tijd voor ik het verband ontdekte, toen iemand mijn huis vrijmaakte van dit soort invloeden.
Reageren