Zoeken Vraag het forum

Bulten hoofdhuid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,
    Al een paar jaar heb ik last van bulten op mijn hoofdhuid. Ze beginnen vaak klein en worden steeds groter. Ze zijn gewoon huidskleurig dus niet rood ofzo. De bulten op mijn hoofdhuid gaan hoe groter ze worden steeds meer pijn doen en sommige bulten doen zo veel pijn dat ik de bult geen eens meer aan kan raken. Ik kan ook niks meer met mijn haar doen omdat alles te veel pijn doet aan mijn bulten. Sinds ik die bulten heb heb ik ook veel last van mijn nek ik weet niet of dat ook er mee te maken heeft. Ik ben al vier keer naar de huisarts geweest maar die zecht dat het een ontsteking van de haarzakjes zijn of met mijn eczeem te maken heeft maar de medicijnen en de zalfjes werken niet en ik ben pas terug geweest naar de huisarts maar die keek ernaar en er was niks te zien behalve mijn bulten dus geen ontsteking ofzo. De dokter weet niet meer wat hij er mee aan moet of moet doen. Als iemand een idee heeft help me dan alsjeblieft ik weet niet meer goed wat ik er mee aan moet
    Alvast bedankt.

Reageer op: Bulten hoofdhuid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.