- Danny20 juli 2018 om 15:49
Hallo,
Ik heb al enkele weken een (zeer) gevoelig voorhoofd, maar enkel als ik er op druk. Als ik het niet aanraak voel ik vrijwel niets, maar wel als ik er een minimale druk op zet. Het betreft bijna m’n gehele voorhoofd en zit echt op de oppervlakte, niet binnenin zeg maar. Het wordt minder als ik het even masseer, maar even later is het dan gewoon weer terug.
Komt dit iemand bekend voor? Als ik het Google kom ik niet verder dan ‘gewone’ hoofdpijn.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juli 2018 om 01:18Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenJan17 augustus 2025 om 10:22Ik heb hetzelfde. Als ik mijn haar was of gewoon over mijnvoorhoofd wrijf voel ik ook oppervlakkig pijnschuiten boven mijn linkeroog n en slaap…na enige massage voel ik het een poosje niet meer. En kom ik er niet aan dan voel ik ook niets. Dat is vreemd en stelt me vragen wat er aan de hand is… Ik heb dat reeds een paar weken..
ReagerenJan17 augustus 2025 om 10:23Ik heb hetzelfde. Als ik mijn haar was of gewoon over mijnvoorhoofd wrijf voel ik ook oppervlakkig pijnschuiten boven mijn linkeroog n en slaap…na enige massage voel ik het een poosje niet meer. En kom ik er niet aan dan voel ik ook niets. Dat is vreemd en stelt me vragen wat er aan de hand is… Ik heb dat reeds een paar weken..
Reageren