- Lea22 augustus 2017 om 10:26
Hallo,
Ik ben 24 jaar en heb mijn hele leven (wat ik kan herrinderen) al last van migraine. Hier ben ik erg bekend mee en dit heb ik altijd heel goed onder controle met speciale pijnstillers.
Sinds een jaar of 2 heb ik een bepaalde druk aan de rechter kant van mijn hoofd. Het is een constante druk(niet bonzen ofzo) en het straalt uit naar de rechter kant van mijn neus. Deze druk was toen het net begon af en toe aanwezig. Maar nu sinds 3 kwart jaar eigenlijk elke dag. Dag en nacht (met af en toe een paar dagen niks, dit is heel zeldzaam) ik ga er mee op bed en word met de zelfde pijn/druk wakker. Ik word er moedeloos van.
Ik heb inmiddels een bril genomen, zooljes geprobeerd, een jaar lang fysio voor mijn nek, pijnstillers echt niks helpt. Ik lees ook nergens over deze symptomen en ik wil er zo graag vanaf ik word er moedeloos van elke ochtend doe ik mn ogen open en is het er nogsteeds.
Ik hoop dat u/iemand misschien dit herkent of een tip heeft.1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2017 om 10:46Het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Maar ik denk dat het wel goed zou zijn om met de klachten naar een neuroloog te gaan. Het kunnen immers migraine gerelateerde klachten zijn.
Reageren