- Anoniem3 november 2013 om 17:57
Of mis heb ik geen hiv maar had gewoom te vraag als je hiv hebt of je wel een tongpiercing kan nemen zonder dat het gevaarlijk is voor je gezondheid en geen infecties dan komen want als ik een wondje hebt dan heelt het ook zonder infectie dus dan lijkt me met de tongpiercing wond ook toch?
Tandor13 november 2013 om 19:11Waarom denk je dat je HIV hebt?
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem3 november 2013 om 19:34Omdat ik een jongen twee keer heb gepijpt en hij me in me kont wou neuken maar hij zat erin en toen deed hij hem er al uit want kwou niet meer
ReagerenAnoniem3 november 2013 om 19:35Maar kan je denk ik een tongpiercing nemen?
ReagerenTandor13 november 2013 om 19:43Dat antwoord was al gegeven. Ja.
Maar je HIV verhaal begrijp ik nog steeds niet.
Reageren
Als die jongen die je gepijpt hebt HIV heeft, kun je geïnfecteerd zijn.
Als je zelf denkt van wel en ook denkt dat je hiv hebt is het niet verstandig om niet naar de huisarts te gaan. HIV kan worden behandeld. Als het overgaat naar aids niet. Bovendien is er het risico dat je anderen besmet.Anoniem4 november 2013 om 22:38Ja dat is waar ik ga een afspraak maken bij de ggd voor een onderzoek.. Maar als je een tattoo of piercing wil zetten moet je ook zo lijst invullen en staat op wat je moet aanvinken en daar staat hart vaat ziekte diabetes en immuunstoornis ook op.. En jij zegt dat het wel kan?
ReagerenTandor14 november 2013 om 22:50Ik zie geen bezwaar om een piercing te nemen. Behalve dan dat je sneller infecties kunt krijgen.
Ik denk dat de vraag eerder is of je iemand vindt die een piercing wil zetten als je HIV hebt.Waarom wacht je niet eerst even de test van de GGD af?
Reageren
Dan weet je of je al dan niet HIV hebt en kun je altijd nog een piercing laten zetten.