- Lievke21 juli 2017 om 19:34
Hoi ik ben lievke
Ik heb sinds 3 mnd een onwijs erge druk in mijn hoofd wat alleen weg ebt als ik lig .
Mijn ha dacht een verhoogde hersendruk .ik ben inmiddels geprikt
De vaten waren goed .
Ik heb ook een MRI gehad verleden jaar november die was ook goed.
Óók heeft de neuroloog een parkinson test gedaan en die was ook goed .ook heb ik een ct scan gehad
En toch maak ik mij zorgen omdat ik nu wat begin te wankelen .
Verder heb ik de ziekte van meniere
Diabetis gehad maar sinds 4 jaar niet meer vanwege lifestyle aanpassingen
Al met al zegt de ha nu het is stress ga maar maar de psycholoog
Óók goéd ik doe alles om van dat rot gevoel af te komen.
Oja oorsuizingen. Oorpijn .krakende nek en hoofd komen er nu ook bij .
Ik weet het nu even niet meer .
Inmiddels bij 3 verschillden huisarten geweest en na overlegt te hebben met elkaar gooien ze het dus nu op stress .
Wie herkent dit ook ?
Gr lievkePs .dit staat ook in een andere topic maar das niet de juiste
4 reactiesReagerenHey27 juli 2017 om 19:17Heey
Zelf heb ik al een half jaar een drukkende hoofdpijn (achteraan links) ook heb ik een wazig zicht aan mijn linker oog. In de morgen ben ik duizelig en de hoofdpijn en zicht is de hele dag slecht wat zou dit kunnen zijn??
ReagerenCatootje28 juli 2017 om 08:09Kan met de biochemie van je lichaam te maken hebben, met bepaalde tekorten. Mooi dat je geen last meer hebt van je diabetes door het aanpassen van je voeding maar er kunnen ook extra stoffen nodig zijn, om de insulinegevoeligheid te verbeteren maar ook voor je hele gezondheid. Zo hebben veel mensen tekorten aan stoffen als magnesium, vitamine B en D, omega 3 en meer stoffen. Bij ménière kunnen ook tekorten een rol spelen. Vegetariërs lopen trouwens risico op tekorten, niet alleen B12 en ijzer maar ook carnitine, lysine, taurine, carnosine en zink.
Je voeding kan ook een rol spelen. Ben zelf overgevoelig voor biogene aminen als histamine en tyramine, onder andere kaas, chocolade enz.
Ben zelf bij een alternatief genezer, die voor me uittest wat mijn lichaam nodig heeft. Ben niet van mijn klachten af maar krijg al meer energie.
ReagerenCatootje28 juli 2017 om 08:10Bij meniere schijnt in het bijzonder vitamine B3 van het B-complex gunstig te kunnen werken.
ReagerenTexel18 maart 2018 om 22:25Ik.word iedere morgen wakker met druk gevoel in.mijn hoofd….later op de dag gaat het beter..ik durf niet eens naarbed te gaan…heb wel meer last sinds we cv hebben…misschien ddat het daar aan.liigt…wie komt dit bekend voor?
Reageren