- Anoniem10 juni 2015 om 12:29
Beste
Mijn stiefvader is al een half jaar aan het sukkelen, vaak overgeven dit duurt dan 2 dagen en is dan weer beter. Hij heeft dan ook een heel grauwe kleur.
Soms heeft hij dit een week later weer, soms blijft er een maand tussen,…
Nu is hij maandag opgenomen in het ziekenhuis met spoed weer overgeven, diarree nu ook veel bloed bij zijn stoelgang.
Na verschillende onderzoeken was het eerst een ontsteking van de dikke darm, dan was het doorhet eten van slecht vlees en nu is het door een te kort aan bloedvaten????
Hij heeft ook zeeeeeeeeer veel pijn in zijn buik.
Hij mag vandaag het ziekenhuis verlaten.
Ik vind het allemaal maar heel raar????4 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juni 2015 om 20:03Het is natuurlijk heel erg moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Je zou toch van de diagnose van dokter moeten kunnen uitgaan. Maar een beetje vreemd vind ik het ook.
ReagerenAnoniem11 juni 2015 om 07:58Ondertussen zijn we al een beetje wijzer.
Reageren
Zijn darm is aan het afsterven, er zijn al serieus wat zwarte plekken te zien, als ook een grote ontsteking.
Dit zou komen door een te kort aan bloedtoevoer, maar van waar dit komt weet men nog niet.
Zo iemand laat je het ziekenhuis toch niet verlaten?
Hij moet pas over 14dagen terug voor onderzoeken en over 3 weken terug bij de dokter.
Maar er word ondertussen niets ondernomen hij krijgt enkel contramal voor de pijn en enterol.
Ik stel me hier allemaal toch wel vragen bij.John (moderator)
11 juni 2015 om 09:48Dat is natuurlijk wel heftig.
Ik denk dat ze nu op dit moment in het ziekenhuis ook even niets voor je stiefvader kunnen betekenen totdat er meer duidelijkheid is als de resultaten van het onderzoek er zijn. In dat geval is een verblijf in het ziekenhuis ook niet echt nodig, is de redenatie…Patiënten blijven alleen nog maar in een ziekenhuis als er ook daadwerkelijk ziekenhuis verzorging noodzakelijk is. Soms is het ook voor patiënten beter om in de eigen vertrouwde omgeving te zijn als er verder toch niets gebeurt. Maar dat maakt het allemaal niet minder vervelend….maar even de onderzoeken afwachten..
ReagerenAnoniem11 juni 2015 om 11:47Oke dank je voor je info
Reageren



