Zoeken Vraag het forum

Aders zijkant hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb aan beide zijde van mijn voorhoofd qat dikkere aderen lope die je goed kunt zien. Heeft dit een oorzaak of is dit normaal?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een normaal verschijnsel

Reageren
    Anoniem

Ook als ik dit normaal niet had?

Reageren
    John (moderator)

Als het plotseling is ontstaan, ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken als je er ongerust over bent. Vermoeidheid, stress, spanningen en soms ook krachtsport kunnen daar ook invloed op hebben.

Reageren
    Kevin

Hallo. Ik heb een ader lopen op de zijkant van men hoofd.

Kan dit zijn door de stress?

Reageren
    John (moderator)

dat zou kunnen

Reageren
    Stephan

Ik heb continu druk vanuit me nek naar de aders van me slaap die zo erg zijn dat ik er niet eens met me hoofd op kan liggen.

Voelen beurs/blauwe plek zonder medicatie.

Met medicatie voel ik geen blauwe plek maar wel continu staat er druk op.

Contrast vloeistof wijst tot niks uit,ben zelfs al een maand gestopt met roken wat dus niks uithaalt.

Enige tips?

Reageren
    tarkan

ik heb iemand gekend die dan een beetje last van zen hart had , stress je moet beetje rust nemen afstand houden hart stichting doneren vriendelijke groeten

Reageren
Reageer op: Aders zijkant hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.