- Mireille25 april 2017 om 13:07
Mijn vriend ( nu 55 jaar) heeft in Nov. vorig jaar iets raars meegemaakt. Op een rustige zondag lag hij gewoon in de zetel en werd ineens een stekende pijn gewaar aan zijn rechterhelft…..
hij is daar nog tot woensdag blijven mee liggen in de zetel…dan toch de dokter gebeld en hij geeft hem met spoed naar het ziekenhuis laten brengen.
Daar hebben ze verschillende testen gedaan, en zijn ze tot conclusie gekomen dat hij een scheur had in de ader van zijn hart naar zijn hersenen.
De dag dat ze hem gingen opereren (stent steken) hebben ze alles afgelast (te gevaarlijk). Ze hebben hem naar huis laten gaan mits aanpassing van medicatie, en moet zijn bloeddruk laag houden.
2 maanden geleden hebben ze een nieuwe scn genomen om te zien of ze toch nog konden die stent steken…… conclusie….. weer geen operatie….. de scheur is meer dan 15cm lang…..
Dus met andere woorden is mijn vriend nu een levende tijdbom. kan niets meer doen, zelfs een douche nemen is te vermoeiend
En wat nu?
Groetjes Mireille
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 april 2017 om 13:26Dat is wel heel vervelend. Maar het is een vraag die hier niet beantwoord kan worden. ik denk dat het goed zou zijn om voor een second opinion naar een universitair ziekenhuis te gaan.
ReagerenMireille25 april 2017 om 13:37Ik heb hem dat ook al voorgesteld, Maar hij wil niet en hij geeft het op? ligt gans de dag in de zetel en doet niets meer (kan niets meer doen) …..
ik kan zelfs niet gaan luisteren bij de arts die zijn onderzoeken gedaan heeft (heb geen naam) hij (mijn vriend houd alles geheim voor mij).
Toch bedankt voor de moeite
ReagerenJohn (moderator)
25 april 2017 om 14:11Dan kun je er helaas niets meer aan doen. Hij zal dat toch zelf moeten willen
Reageren