kan dat?

  • #1

    Ik heb in het verleden te maken gehad met een trombosebeen linker kant. Hierdoor was mijn been ook gezwollen erdoor en zag het blauw.
    Nu heb ik de laatste week toch weer pijn in dat been maar dit keer aan de andere kant ervan. Bedoel de trombose was een de binnen kant en de pijn nu is aan de buitenkant.
    En soms is mijn been ook weer dikker.

    Nu was mijn vraagje. Wat kan het zijn? Kan het terug een trombose zijn of is het iets anders?
    Ergens weet ik gewoon dat het terug een klontertje is maar dat kan normaal niet want neem nog steeds bloedverdunners dus zou het raar vinden.

    Heeft iemand een idee?

    Groetjes
    cien

    Reageer
    #2

    Ja , dat kan zeker dus : Zekere geen risico nemen, trombose moet je ernstig nemen dus meteen naar de huisarts!!!!
    Sterkte Brenda

    Reageer
    #3

    Brenda,

    Dus ik kan als ik bloedverdunners neem ook weer een trombosebeen krijgen?

    Groetjes
    cien

    Reageer
    #4

    als je bloedverdunners gebruikt, word je dan nog steeds door de trombosedienst gecontroleerd? Of moet je na een bepaalde tijd op controle?
    Trombose ontstaat als een ader een bloedpropje krijgt omdat het er niet goed door kan, de ader is of beschadigd(door roken) of aan het dichtslippen o.a. door vet.
    Roken en vet is helemaal funest. Dus ja, je kan ook een trombose been krijgen bij bloedverdunners, de kans is minder, maar je mag nooit zomaar denken dat het niet kan, dus laat het nakijken!!!
    Sterkte Brenda

    Reageer
Reageer op: kan dat?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief