Zoeken Vraag het forum

Voetschimmel?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jan

Onder mijn grote teen voelde ik opeens last tijdens douchen, ik dacht dus aan een blaasje, maar zie een beetje vervel onder me grote teen. Niks tussen me tenen. Als ik er op google zeggen ze voetschimmel. Wat vindt u? Het jeukt niet, doet eerder beetje pijn bij bewegen teen

6 reacties
    Reageren
    Jan

Hier een foto

Reageren
    Jan
    John (moderator)

Helaas kan ik daar zo ook geen antwoord opgeven.
    De foto kwam toen ik het antwoord aan het schrijven was. Het lijkt erop dat er toch een blaartje is geweest.

Reageren
    John

Wat denkt u? Fotos online zijn anders, zou ik creme moeten halen en proberen?

Reageren
    Jan

Sorry zag u antwoord later. Ik heb ook een poosje zonder sokken getraind (blote voet in schoen). Kan dat het dus vetoorzaakt hebben? En in combinatie douchen / sauna is de blaar open gegaan?

Reageren
    John (moderator)

dat zou heel goed kunnen. Het kan bovendien een blaartje zijn geweest onder het eelt laagje. Ik zou er verder niks aan doen. Hooguit de velletjes iets bijknippen zodat ze niet irriteren

Reageren
Reageer op: Voetschimmel?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.