Zoeken Vraag het forum

raar paars/rood/zwart vlek in me hand palm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jayson

hallo allemaal,

sinds 1 of 2 maandjes geleden merkte ik dat ik een raar vlek in me hand heb en het voelt ook raar aan. Ik dacht namelijk dat er een splinter in me hand zat ofso want zo voelde dat, ik probeerde het eruit te krijgen maar door constant te wrijven onstond daar op dat plek een blaar, ik had het toen het blaar open gemaakt en ik kon dus bij dat zwarte vlek in me hand, ik probeerde het te pakken met een pincet, vervolgens toen ik het probeerde te pakken ging het enorm bloeden (ik heb al weinig vondwillebrand factor) na wat gaasjes erop drukken is het bloeden gestopt, maar heb nog steeds vlekje in me hand (zie foto), ik weet ook niet wat het is ben nog steeds niet naar de huisarts geweest omdat ik het niet nodig vond.

4 reacties
    Reageren
    Jayson

vergeten om foto bij te voegen.

Reageren
    Jayson

foto

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een oud bloedblaartje kunnen zijn of een wratje. Laat de huisarts ernaar kijken

Reageren
    Jayson

prima ik maak een afspraak bij de huisarts op internet lees ik nu net alleen maar kanker dit kanker dat….

Reageren
Reageer op: raar paars/rood/zwart vlek in me hand palm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.