Zoeken Vraag het forum

Tweede teen zit rood,opgezwollen en is zeer gevoelig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kyana

hallo iedereen,

Ik heb vorige week zaterdag ( we zijn nu donderdag avond ) mijn teen gestoten aan een trapje in het zwembad.

de dag erna had ik niet zoveel pijn maar zat Hij rood en opgezwollen .

nu , bijna een week later , zit hij nog steeds zeer rood , is nog steeds opgezwollen en is heel gevoelig vanaf je er aan komt of er  een laken ( ofzo) oplegt.

ik vroeg me heel erg af wat er aan de hand zou zijn met mijn teen , wegens ik morgen op vakantie vertrek en dus geen tijd meer heb voor een huisartsen bezoek.

mvg .

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen. Je had natuurlijk iets eerder naar de dokter kunnen gaan om ernaar te laten kijken.

Reageren
    Kyana

beste Tandor ,

dat is waar maar het is pas de laatste twee dzgenxdat de pijn rcht wel begint op te komen

mvg

Reageren
Reageer op: Tweede teen zit rood,opgezwollen en is zeer gevoelig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.