Zoeken Vraag het forum

Witte branderige strepen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dennis

Beste mensen,

Na meerdere malen gehoord te hebben van mensen dat ik zo snel mogelijk naar de huisarts moet om mijzelf te laten controleren. Heb ik eerst wat informatie opgezocht. Tevergeefs.

Net kreeg ik weer een soort allergische reactie. Uit het niets krijg ik witte branderige strepen en begint mijn hand te vlekken met witte plekjes. Het brand heel erg en kan mijn hand dan niet meer bewegen voor een half uur. Heb het ook eens gehad aan de binnenkant van mijn been bij mijn lies. Is alweer een tijd geleden maar was wel hetzelfde.

Is het iets ergs of valt het mee?[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
    [blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga nou gewoon naar de huisarts met de klachten…

Reageren
    Dennis

Oke bedankt, was vandaag weer hetzelfde verhaal.

Reageren
Reageer op: Witte branderige strepen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.