Zoeken Vraag het forum

mijn tepels

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo,
    Ik ben een meisje van 17 jaar,ik vind mijn tepels niet echt mooi.Ik heb een 75c van cup maar ik heb van die lichte roze en platte tepels zo,ook heb ik nog nooit stijve tepels gehad,ze staan nooit stijf altijd zo platte en lichte roze tepels.Mijn vriendinnen hebben allemaal van die mooie bruine en stijve tepels altijd als ik hun borsten zie als wij douschen zo na het sporten.
    Zelf wil ik ook wel van die mooie bruine en stijve tepels op mijn borsten hebben wel,gaan mijn tepels ook nog bruin en stijf worden zoals bij mijn vriendinnen altijd?Ik vind stijve tepels wel mooier staan en wil dat ook wel hebben zoals mijn vriendinnen.Gaan mijn tepels nu nog veranderen ofwat?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ze zullen ongetwijfeld nog gaan veranderen.
    Helaas kunnen we niet altijd krijgen wat anderen ook hebben. Soms moet je tevreden zijn met wat je hebt.

Reageren
    Anoniem

ok tandor,maar het is net of ik geen tepels heb zo licht van kleur zijn ze,ik hoop dat ze ook wel mooi bruin gaan worden zoals de meeste meisjes bruine tepels hebben.Is er mss een product,zalfje ofzo dat mijn tepels ook bruin worden?en hoe komt het dat ik nooit stijve tepels heb?

Reageren
    John (moderator)

De kleur heeft in de regel te maken met aanwezig pigment in de huid. Als je van nature blond of roodharig bent zou je lichtere tepelhoven kunnen hebben.

Dat je geen stijve tepels hebt zou kunnen komen omdat ingetrokken zijn. Maar dat kan ik zo natuurlijk niet beoordelen. Daar zou je dan naar de huisarts voor kunnen gaan. Die kan dat dan bekijken.

Reageren
Reageer op: mijn tepels
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.