- Anoniem27 maart 2016 om 15:13
hallo,
Ik ben een meisje van 17 jaar,ik vind mijn tepels niet echt mooi.Ik heb een 75c van cup maar ik heb van die lichte roze en platte tepels zo,ook heb ik nog nooit stijve tepels gehad,ze staan nooit stijf altijd zo platte en lichte roze tepels.Mijn vriendinnen hebben allemaal van die mooie bruine en stijve tepels altijd als ik hun borsten zie als wij douschen zo na het sporten.
Zelf wil ik ook wel van die mooie bruine en stijve tepels op mijn borsten hebben wel,gaan mijn tepels ook nog bruin en stijf worden zoals bij mijn vriendinnen altijd?Ik vind stijve tepels wel mooier staan en wil dat ook wel hebben zoals mijn vriendinnen.Gaan mijn tepels nu nog veranderen ofwat?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 maart 2016 om 17:25Ze zullen ongetwijfeld nog gaan veranderen.
Reageren
Helaas kunnen we niet altijd krijgen wat anderen ook hebben. Soms moet je tevreden zijn met wat je hebt.Anoniem27 maart 2016 om 18:17ok tandor,maar het is net of ik geen tepels heb zo licht van kleur zijn ze,ik hoop dat ze ook wel mooi bruin gaan worden zoals de meeste meisjes bruine tepels hebben.Is er mss een product,zalfje ofzo dat mijn tepels ook bruin worden?en hoe komt het dat ik nooit stijve tepels heb?
ReagerenJohn (moderator)
27 maart 2016 om 18:21De kleur heeft in de regel te maken met aanwezig pigment in de huid. Als je van nature blond of roodharig bent zou je lichtere tepelhoven kunnen hebben.
Dat je geen stijve tepels hebt zou kunnen komen omdat ingetrokken zijn. Maar dat kan ik zo natuurlijk niet beoordelen. Daar zou je dan naar de huisarts voor kunnen gaan. Die kan dat dan bekijken.
Reageren