- Rich Pierre31 oktober 2015 om 05:25
Ik heb sinds maart 2015 een ontsteking Aan mijn linker tepel, de Dr. Heeft antibiotica voorgeschreven, pijnlijk, maar het werd kleiner, verder niet meer aangedacht! Vervolgens begin Juni kwam het in aller hevigheid terug, weer antibiotica( 2 veschillende). Na ongeveer een week, hevige pijn, het brak open, huisarts! Alles goed volgens hem . Cyclus Van 2 weken begint: ongeveer elke 2 tot 2,5 week, de ontsteking komt terug ongeacht de antibiotica, eind Augustus snijdt een chirurg, de cyste eruit?, 2,5 week later, ontsteking is terug, en de cycle begint opnieuw! We zijn nu bij eind oktober aan gekomen , een andere chirurg! Opnieuw een operatie geplant voor de 5 November ? Het is nu 31-10-15′ ( 11 kuren antibiotica ), ontsteking staat weer op knappen? Heeft iemand hier ervaring of advies; Alvast bedankt! Ps: ik Ben een Man.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2015 om 10:58Waarschijnlijk zijn er toch meer cysten geweest en zijn die over het hoofd gezien of te klein bevonden om de eerste keer te verwijderen. Maar eens even kijken wat de chirurg deze keer gaat aantreffen….
Reageren