- anoniem9 oktober 2012 om 11:13
Ik heb al een tijdje last van mijn rechter borst.
Deze vervelt en jeukt vaak, terwijl links nooit vervelt.
Nu lees ik dat dit eventueel borstkanker kan zijn?Kunnen jullie mij hier misschien meer over vertellen?
Ik lees namelijk alleen maar berichten waarbij 2 borsten hier last van hebben.6 reactiesReagerenLana10 oktober 2012 om 09:16Hoi, de hele borst of alleen de tepel?
ReagerenAnoniem26 juli 2014 om 07:26rechter tepel die vervelt en jeuk
ReagerenJohn (moderator)
26 juli 2014 om 08:35Ga even naar de huisarts. Het kan een irritatie zijn of een vorm van eczeem
ReagerenAnoniem3 februari 2015 om 16:45Wat was het uiteindelijk? Ik heb er namelijk ook last van.
ReagerenAnoniem3 februari 2015 om 16:53Ik ben toevallig vandaag naar de dokter gegaan. Bij mij was het eczeem. Mijn rechter tepel vervelde ook wel is, maar had vooral last van het feit dat t jeukte. Wanneer het jeukt krabde ik er aan en daardoor werd de tepel wat dikker en roder en irriteerde het! Ik ga nu een hormonale zalf gebruiken, omdat vaseline niet genoeg werkte. Het ging wel weg, maar het kwam na een aantal dagen weer terug. Ik denk dat je wel naar de dokter kan gaan wanneer vaseline niet helpt. Ik heb zelf een maand vaseline geprobeerd. Ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt. Succes verder!
ReagerenEva18 april 2021 om 13:31Bedankt! Dit helpt me echt enorm, ik heb er namelijk ook last van. Even kijken of vaseline gaat werken
Reageren