- Verharde tepels?23 september 2012 om 20:31
Hallo,
Ik heb een vreemd verschijnsel aan beiden tepels. Ze worden op onverwachte momenten hard (het middelste dat ook stijf kan worden) en blijven dan een aantal dagen zo hard. Het lijkt net alsof er een aantal verharde puntjes op de tepel zit.
Het is altijd aan beiden borsten tegelijk en het doet verder geen pijn. Heb wel altijd al gevoelige tepels gehad, maar verder niets bijzonders.Enig idee wat dit is? Ik maak me langzaam een beetje zorgen. Als ik mijn verschijnsel op google opzoek ben ik of zwanger of heb ik borstkanker. Maar de verschijnselen van die verschijnselen matchen niet geheel met wat ik heb.
Ik ben overigens 19 jaar.Help? Alvast bedankt!
Elsje
4 reactiesReagerenFee24 september 2012 om 07:58Ik heb het wanneer ik het koud heb, maar soms zo koud dat mijn tepels wel pijn doen.
ReagerenElsje24 september 2012 om 09:30Het is niet gewoon stijf wat ik bedoel he… 😉 Want dat is normaal als het koud is…
ReagerenJasmijn24 september 2012 om 13:51Hallo Els, ik herken jou klachten niet, maar ik zou gewoon eens naar een gynaecoloog gaan of desnoods een mammografie laten maken. Je bent nog hartstikke jong, maar als het mij zou overkomen, zou ik toch willen weten of er niets aan de hand is met mijn borsten.
Houd je ons op de hoogte?
ReagerenElsje24 september 2012 om 19:59Dankje Jasmijn. 🙂 Ja ik ben er ook over aan het denken om het te laten onderzoeken als het langer aanhoudt. Sowieso door de huisarts.
Reageren
In ieder geval bedankt voor je antwoord! Ik laat zeker wat horen als ik geweest ben.