- Marleen23 januari 2012 om 10:37
Hallo,
Ik ben al een aantal jaar aan de pil. Ik heb 4 weken geleden een anti biotica kuur gehad voor blaasontsteking. Die zou geen effect moeten hebben op de werking van de pil. Ben een week geleden netjes ongesteld geworden in de stopweek van de pil. Slik de pil nu weer een paar dagen maar heb nu sinds 3 dagen enorm veel pijn aan me tepels. Ik word er snachts zelfs wakker van de pijn als ik me omdraai. Ook de trap af lopen doet heel veel pijn. Daarbij verlies ik de laatste dagen/weken heel veel en grote slijmproppen uit mijn vagina. Het is doorzichtig en lijkt op gelatine. Wat kan er aan de hand zijn?4 reactiesReagerenSerena4 februari 2012 om 21:59Ik heb precies dezelfde klachten! Ik zou inderdaad ook graag willen weten wat er aan de hand is..
Reagerenbrenda A4 februari 2012 om 22:45doe voor de zekerheid een zwangerschapstest.
Reageren
groetjes, BrendaEnam6011 februari 2012 om 18:06Opeens mijn linker tepel is ingetrokken(ging naar binnen) en heb ik geen informatie over deze Onderwerp maar ik heb niet mijn borsten goed controleren en mijn tepels ook goed controleren en daarna wist ik dat ik borstkanker heb gekregen daarom adviseer ik elke vrouw tussen 30 e en 50 jaar om haar twee borsten en tepels om goed te controleren
ReagerenEnam6016 februari 2012 om 14:30Ik herhaal mijn linker tepel doet geen pijn en ik Ben nog steeds een maagde vrouw van 51 en mijn zelfde tepel is opeens ingetrokken en ik wist niet dat het verwijste naar gevoeligehormoon borstkanker en ik Ben goed behandeld in het zkh en ik heb laten mijn hele linker borst verwijderen door een operatie in het zkh daarom adviseer ik elke vrouw om haar tepels en borsten goed te controleren en verzoeken op knobbeltjes in haar borsten elk dag want eerder gevonden is makkelijker genezen en Soms zonder chemokuren .
Reageren