Zoeken Vraag het forum

Erg pijnlijke tepels en rare afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marleen

Hallo,
    Ik ben al een aantal jaar aan de pil. Ik heb 4 weken geleden een anti biotica kuur gehad voor blaasontsteking. Die zou geen effect moeten hebben op de werking van de pil. Ben een week geleden netjes ongesteld geworden in de stopweek van de pil. Slik de pil nu weer een paar dagen maar heb nu sinds 3 dagen enorm veel pijn aan me tepels. Ik word er snachts zelfs wakker van de pijn als ik me omdraai. Ook de trap af lopen doet heel veel pijn. Daarbij verlies ik de laatste dagen/weken heel veel en grote slijmproppen uit mijn vagina. Het is doorzichtig en lijkt op gelatine. Wat kan er aan de hand zijn?

4 reacties
    Reageren
    Serena

Ik heb precies dezelfde klachten! Ik zou inderdaad ook graag willen weten wat er aan de hand is..

Reageren
    brenda A

doe voor de zekerheid een zwangerschapstest.
    groetjes, Brenda

Reageren
    Enam60

Opeens mijn linker tepel is ingetrokken(ging naar binnen) en heb ik geen informatie over deze Onderwerp maar ik heb niet mijn borsten goed controleren en mijn tepels ook goed controleren en daarna wist ik dat ik borstkanker heb gekregen daarom adviseer ik elke vrouw tussen 30 e en 50 jaar om haar twee borsten en tepels om goed te controleren

Reageren
    Enam60

Ik herhaal mijn linker tepel doet geen pijn en ik Ben nog steeds een maagde vrouw van 51 en mijn zelfde tepel is opeens ingetrokken en ik wist niet dat het verwijste naar gevoeligehormoon borstkanker en ik Ben goed behandeld in het zkh en ik heb laten mijn hele linker borst verwijderen door een operatie in het zkh daarom adviseer ik elke vrouw om haar tepels en borsten goed te controleren en verzoeken op knobbeltjes in haar borsten elk dag want eerder gevonden is makkelijker genezen en Soms zonder chemokuren .

Reageren
Reageer op: Erg pijnlijke tepels en rare afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.