Goedenmorgen,
Vanmorgen zat ik in bad en check dan soms even m'n boobs. Nu ik er in kneep kwam er aan 1 kant, wat geel/groen vocht maar ook bruin! Ik schrok hier flink van...op internet lees je gelijk het meest erge. Het is alleen als ik er in 'knijp'. Ik heb vandaag ook wel precies mijn eisprong...zou dit van invloed kunnen zijn? En is een afwachtend beleid dan verstandig?
Eerlijk gezegd begrijp ik niet, dat je deze vraag op een forum (waar géén artsen zijn) stelt en niet gewoon rechtstreeks aan je huisarts.
Persoonlijk zou ik met dergelijke klachten geen risico willen nemen op een goedbedoeld advies via een forum!
Ik snap jouw antwoord, maar ik wil me ook niet onnodig zorgen maken als het bijv herkenbaar is voor anderen. Ook omdat ik verder geen klachten, ergens last van heb.
Uiteraard raadpleeg ik een arts, maar omdat ik nu ook m'n eisprong heb, zeggen er misschien wel: oh joh dat heb ik ook (bijvoorbeeld). Dan maakt de druk om gelijk een arts te bellen, ook iets minder urgent mijn inziens door het bijv nog even aan te kijken.
Het is bruin, en groen/geel, afhankelijk vd klier denk ik, niet plakkerig of iets dergelijks.
Ik zou er toch even mee naar de huisarts gaan
Iemand kan dezelfde klachten hebben als jij, maar met een hele andere oorzaak.
Waardoor jij de kans loopt een verkeerde conclusie te trekken.
Wat in je voordeel zou kunnen zijn, maar ook een gemiste diagnose met voor jou verstrekkende gevolgen.
Met dergelijke dingen neem je beter geen risico en ga je liever voor niets naar de huisarts, dan heel veel spijt te krijgen dat je niet bent gegaan......