Zoeken Vraag het forum

Iemand ervaring met deukje in borst? Verhalen met positieve uitkomst?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Emma

Hallo,

Ik ben bij mijn huisarts op controle geweest vanwege een deuk/ gleufje in de huid van mijn borst. De huisarts kon verder niets bijzonders voelen, maar stuurde me voor de zekerheid door naar het ziekenhuis. Het deukje zit ook in een gebied met veel striae. Als je googelt..zie je eigenlijk alleen maar slechte verhalen. Sterker nog niet 1 is positief. Mijn dokter zelf zei dat het van alles kan zijn, dus ook iets onschuldigs. Hij dacht ook aan mogelijk wat littekenvorming door de striae, of een verkleefde cyste. Omdat hij niet meteen bij het onderzoek iets anders heeft opgemerkt, was hij niet erg verontrust hierover. Maar ik inmiddels wel door alle verhalen en teksten op internet. De vraag is, zijn er ook verhalen bekend waarbij een deukje in de borst wel iets onschuldigs was?

16 reacties
    Reageren
    Emma

Niemand? Is er iemand die de vraag kan beantwoorden of het mogelijk is dat deze afwijking ook een onschuldige oorzaak kan hebben?

Reageren
    Suzan

Er delen hier op het forum niet veel mensen positieve ervaringen,omdat de meeste vragenstellers zelf van het ergste uitgaan pmdat ze vaak angst voor ernstigeaandoeningenhebben,dus dat je hier geen positieve verhalen leest,is niet bepaald een goede graadmeter…..

Je huisarts heeft toch gezegd dat het waarschijnlijk onschuldig is?
    Die heeft je onderzocht en aan de hand daarvan een diagnose gesteld.
    Dan is het niet handig te gaan Googlen,want Google schotelt je vaak de meest ernstige dingen voor.
    En als je dan nog even verder zoekt,breidt hij die zoekopdracht uit met nog ergere gevallen.
    Je huisarts heeft je vraag al beantwoord: volgens hem/haar kan het iets onschuldigs zijn.
    Dat is relevante informatie uit de eerste hand.
    En dus een stuk betrouwbaarder dan de horror verhalen op internet.