Zoeken Vraag het forum

Rood stipje op tepel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fleur

Hoi ik ben een meisje van 17 en ik heb vaak last van gevoelige borsten bij aanraken. Vooral vlak voor de menstruatie. Nou heb ik sinds een tijdje een soort mini gaatje of stipje op mijn linkertepel die af en toe verdwijnt of verplaatst. Hij is rood alsin bloedkleurig, maar er komt geen bloed uit en is bijna niet te zien. Wat kan dit zijn?

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Fleur

Zou het van schuring van kleding kunnen komen?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou eventueel kunnen

Reageren
    Fleur

Is het borstkanker??

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft toch niks met borstkanker te maken.

Reageren
    Fleur

Maar ik vraag me af met wat wel. Ik ben de komende tijd nogal druk dus naar de huisarts gaan voor zoiets lijkt me geen optie (tenzij er bloed uit komt dan trek ik direct aan de bel), maar ik kan er op internet ook niets over vinden. Weet u zeker dat het geen symptoom van borstkanker is?

Reageren
    John (moderator)

dat is beslist geen teken van borstkanker. En gezien je leeftijd is dat ook wel erg ver gezocht

Reageren
    John (moderator)

Je maakt je druk over borstkanker anders vroeg je er niet naar maar schrijft dus wel: Ik ben de komende tijd nogal druk dus naar de huisarts gaan voor zoiets lijkt me geen optie

Reageren
    Fleur

Nee dat is de reden dat ik het hier op het forum vraag. Maar mocht er bijvoorbeeld iemand met borstkanker zijn die dit ook heeft gehad dan zou ik er natuurlijk wel tijd voor maken moest het echt ernstig zijn

Reageren
    John (moderator)

Borstkanker begint nooit met een rood stipje aan de buitenkant

Reageren
    Fleur

Oké bedankt. Het is trouwens echt precies in het midden en ik ben ook ongesteld momenteel

Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken

Reageren
    Tyra

Zolang dat je enige ding is hoef je niet naar huisarts. Hou het wel even in de gaten, als je bloed verliest, een knobbel voelt of iets dergelijks wel even bellen

Reageren
Reageer op: Rood stipje op tepel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.