- Alexenjo21 november 2011 om 21:15
Hallo,
Wij hebben een dochtertje van 10 weken. Ze wordt `s nachts gemiddeld drie keer wakker dan huilt ze heel vaak, ze is dan alleen rustig te krijgen met wat drinken een sapje gaat er graag in bij de dame.
We hebben het geprobeerd met muziek, een speen, in slaap wiegen, negeren, zelf wandelen met kinderwagen.
Ze wordt `s morgens wakker met een kletsnatte luier dus plassen doet ze ook goed.
Weet iemand of heeft iemand hier enige ervaring mee?
We weten niet of dit kwaad kan en we willen dat ze gewoon door slaapt wij denken dat dat veel beter is voor haar (overdag slaapt ze ook bijna niet)groetjes Alex en Jolanda
5 reactiesReagerenCharlotte22 november 2011 om 08:04Hallo,
Reageren
Is jullie dochtertje 10 weken of 10 maanden? De titel komt namelijk niet overeen met jullie berichtje?jolanda22 november 2011 om 11:01sorry onze dochtertje is tien maanden.
Reageren
ze is overdag niet echt een slaper en s,nachts word ze vaak wakker soms krijgen we haar stil om een aai over de bol te geven of lieve dingetjes te zeggen .
maar de rest huilt ze alleen maar en word alleen stil als ze een flesje sap krijgt en dan drie keer,
hoe komen wij daarvan af en kan het kwaad dat ze dat drinkt?
wie ow wie kan ons helpen?Stephanie22 november 2011 om 14:01Misschien kun je het sap beter vervangen door een flesje lauwwarm water. Ik kreeg dit advies ooit van mijn zus toen ze zag dat ik mijn dochtertje sap gaf. Als argument gaf ze aan dat er toch suiker in het sap zit dat niet goed is voor de doorkomende melktandjes en bovendien bewegen babies ‘s-nachts niet waardoor de suiker een dikmaker is. Mijn dochtertje vond een flesje water net zo fijn om weer mee door te slapen. Ze is nu 10 en drinkt nog steeds liever een glas water dan frisdrank! Misschien helpt het jullie dochtertje ook. Succes. Steph.
ReagerenAlexenjo22 november 2011 om 20:20dank je wel ga dat eens proberen kijken of dat helpt?
Reageren
hopen dan dat ze weer in slaapt valtStephanie22 november 2011 om 20:31He, Alex&Jo.
Omdat mijn dochter verder geen last had van luier uitslag, nam ik die volle urine luiers ‘s-morgens echt voor lief tegenover een fijne nachtrust. En je kunt altijd nog je kindje ‘s-nachts eventjes een luier verwisselen terwijl je toch wakker bent en dat flesje water klaarmaakt. Ik deed dit toen samen met mijn man – om beurten – en zo zijn we samen een fijne babytijd doorgekomen.
Tip: urine smet wel erg snel, dus ‘s-morgens wel jullie dochtertje afspoelen in een badje… Maar je klinkt als een super mama, dat gaat wel goed komen!
Nog meer vragen? Stel ze gerust.
Reageren
Liefs, Stephanie