Zoeken Vraag het forum

Wie is de vader?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn vriend zijn ex is paar weken geleden bevallen van een dochtertje en zegt tegen iedereen dat het van mijn vriend is. Rond die zelfde tijd is ze vreemd gegaan met der nieuwe vriend maar toch zitten ze samen tegen iedereen te vertellen dat het van mijn vriend is .

Toen het kind werd geboren kregen we een foto toe gestuurd en zie je meteen dat het niet zijn kind is maar toch proberen ze nog steeds een dna test te Laten doen terwijl een maatschappelijke werker na 12 dagen een brief moet maken met dat die een dna test moest doen. Hij heeft echter nooit een brief gekregen maar toch toch werd zijn moeder door de vader van zijn ex gebeld met dat ze een dna moeten gaan doen (ze hebben mijn vriend nooit betrokken bij de zwangerschap maar wel zijn ouders en de nieuwe vriend van zijn ex maar hebben nooit gebeld dat het kind geboren werd maar moest het horen van zijn vrienden)

Ik ben ten einde raad heeft iemand enig idee wat ik kan doen

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een vaderschapstest lijkt me het meest logische om erachter te komen van wie het kind is.

Reageren
Reageer op: Wie is de vader?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.