- Anoniem31 augustus 2016 om 12:50
Hi!
ik ben laatst voor de eerste keer begonnen met de pil en zit nu in mijn laatste week van de strip. Nu heb ik al sinds de eerste paar pillen last van een opgeblazen gevoel. Het is zo erg dat ik soms er uit zie alsof ik 5 maanden zwanger ben ofzo. Na het eten is het nog wat erger, en ik kan mijn buik niet meer zo ver inhouden dan voordat ik begon met de pil. Ik merk wel dat ik vocht vasthoud (aangekomen zonder eetpatroon te veranderen, vollere borsten etc) dus dat zou ook wel de verklaring zijn voor de opgezette buik + opgeblazen gevoel. In de bijsluiter en online staat ook dat veel mensen hier last van hebben in de eerste paar maanden van het pilgebruik, en ik heb zelf ook gemerkt dat ik gevoelig ben voor de bijwerkingen. Maar ik vroeg mij af of meerdere dit hier hebben? en na hoelang dit misschien weggaat? het is geen ramp maar het is natuurlijk niet heel fijn en ik kan er soms een beetje onzeker door voelen.2 reactiesReagerenAnoniem31 augustus 2016 om 14:30Welke pil neem je? En ja ik word misselijk van de pil, en soms hoofdpijn..
ReagerenAnoniem31 augustus 2016 om 21:07ik slik Ethinylestradiol/Levenorgestel
Reageren