- Samantha27 april 2017 om 00:29
Ik heb sinds vandaag weer echt een opgeblazen gevoel , mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal. Ik heb de pil doorgeslikt deze maand en moet er nu dus ongeveer 7 in nemen , kan een opgeblazen gevoel hiermee te maken hebben doordat ik mijn stopweek overgeslagen heb ? Kan dit een zwangerschapssympthoom zijn ? Ik ben de pil nooit vergeten en slik hem volgens bijsluiter.
iemand die me kan helpen ?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 april 2017 om 00:34Dat kan zeker door het doorslikken komen. Je zou nu een stopweek kunnen starten
ReagerenSamantha27 april 2017 om 00:36ik heb eergister nog seks gehad zonder condoom , dus ik denk dat het verstand is om deze strip nog af te maken of kan dat geen kwaad ? Ik heb wel een beetje last van buikpijn de laatste paar dagen.
ReagerenSamantha27 april 2017 om 00:37ik heb trouwens ook wat meer last van witte afscheiding in mijn ondergoed , heeft dit ook met het doorslikken van de pil te maken ?
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2017 om 00:37Je kunt rustig een een stopweek starten. Dat maakt echt niets uit
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2017 om 00:49Ook dat kan met het doorslikken te maken hebben
ReagerenSamantha27 april 2017 om 09:16Maar ik hoef me dus geen zorgen te maken over een zwangerschap ?
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2017 om 10:15Als je de pil goed hebt gebruikt, hoef je je daar gen zorgen over te maken.
Reageren