Zoeken Vraag het forum

Licht bloedverlies terwijl je de pil neemt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Inne

Ik heb 2 dagen geleden waargenomen dat er een klein beetje slijm met roze in mijn onderbroek lag. Ik neem de pil zeer precies en mijn vriend gebruikt ook een condoom als we vrijen. Voor mij is het dus zeer raar omdat ik dit nog niet heb gehad. Is dit normaal of niet? Ik ben toch niet zo op mijn gemak…. Iemand die mij kan helpen??

3 reacties
    Reageren
    Suuuuz

Dat is geheel normaal.
    Dit is een zogenaamde doorbraakbloeding, niks ernstigs.
    Je doet het zo te lezen ook geheel veilig. No worries!

Reageren
    Inne

Zeker omdat op de meeste sites ze schrijven dat dit voorkomt wanneer je bent overgestapt op een andere pil of wanneer je een eventjes gestopt bent. Dit heb ik niet gedaan. Is dan normaal dat er zo’n slijm bij zit?

Reageren
    Anoniem

Kan gebeuren. Heel normaal.

Reageren
Reageer op: Licht bloedverlies terwijl je de pil neemt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.