Zoeken Vraag het forum

Wanneer ongesteld bij stoppen Nuvaring

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Daisy007

Hallo,

Ik ben donderdag middag gestopt met de nuvaring en nog niet ongesteld. Is dit normaal of niet?
    Misschien ben ik te ongeduldig maar ik zit op het moment slecht in mijn vel en heb wel onwijze last van gierende hormonen maar word maar niet ongesteld dus dan lijkt het nog langer te duren. Ik moet de hele tijd (bijna) huilen, heb de hele tijd honger maar nergens trek in, ben ook misselijk tegelijkertijd, en zo verschrikkelijk moe. Ik heb al een week pijnlijke steekjes/trekkerig gevoel in rechts in mn buik en lies en dat heb ik normaal ook niet. Nu heb ik wel een beetje kramp-achtig gevoel in mn buik maar het voelt absoluut niet alsof ik ongesteld ga worden. Stomme nuvaring. Ik wil gewoon graag ongesteld worden zodat ik dit allemaal achter de rug heb. Hoelang moet ik nog wachten? 🙁
    Groetjes

Reageer op: Wanneer ongesteld bij stoppen Nuvaring
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.