- Elena11 november 2024 om 12:26
Vorige week had ik mijn stopweek, ik ben wel ongesteld geweest in de stopweek maar het was minder dan normaal. Ik ben afgelopen zaterdag weer begonnen met het slikken van de pil maar gisteren had ik ineens weer een bloeding. Het bloed was rood en slijmerig, nu is het alleen nog maar wat oud bruin bloed wat er uit komt. Ik heb de afgelopen periode best veel stress gehad, zou het kunnen dat het daardoor van slag is of moet ik voor de zekerheid een test doen? Ik ben de pil nog nooit vergeten en neem hem altijd op hetzelfde tijdstip.
4 reactiesReagerenSuus11 november 2024 om 12:46Dat kan wel eens voorkomen hoor
ReagerenAnoniem11 november 2024 om 12:50Stress ,kan zeker een invloed hebben op je hormonen.
Reageren
Als je twijfelt over een test,dat zou ik even met de huisarts overleggen.
Ik zelf denk dat een test niet nodig is,Anoniem24 februari 2025 om 11:38Ik ben woensdag weer begonnen aan mijn nieuwe strip van mijn pil en ben ook gewoon normaal ongesteld geweest tijdens de stopweek, alleen toen ik vanmorgen wakker werd zat er toch weer nieuw bloed moet ik me zorgen maken?
ReagerenSuus24 februari 2025 om 11:56Zorgen maken lijkt me niet direct nodig.
Reageren
Maar je zou even met je huisarts kunnen overleggen of je pil de oorzaak kan zijn.
Soms werkt een andere pil beter om tussentijdse bloedingen te voorkomen.