Zoeken Vraag het forum

Bloedverlies na verkorte stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Juliette

Ik ben sinds januari aan de pil en heb toen een keer een volledige stopweek gehad, daarna wegens echt veel bloedverlies en buikpijn deed ik verkorte stopteken om de 3 maanden. Dit zou gewoon moeten kunnen want als je de pil doorslikt zit je altijd in je derde week en zou je dus beschermt moeten zijn. Nu heb ik van zondag tot woensdag een stopweek gehad en ben op vrijdag en zondag (vandaag) weer gaan ‘bloeden’. Vrijdag dacht ik eigenlijk dat het kwam door seks maar nu ik weer bloedverlies heb begin ik daar over te twijfelen. Moet ik me zorgen maken? En waar komt het bloedverlies vandaan en hoelang gaat dit standhouden?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil doorslikt, zit je altijd in de “tweede” week.
    Je slikt de pil door en houd ook nog verkorte stopweken. Dan is het niet zo raar dat je doorbraakbloedingen gaat krijgen. beter om toch gewoon een stopweek van 7 dagen te houden als je de pil 3 maanden doorslikt

Reageren
Reageer op: Bloedverlies na verkorte stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.