Gisteren avond heb ik seks gehad met mijn vriend. We gebruiken altijd een condoom en dat hebben we gisteren ook gedaan. Ik merkte dat mijn vagina erg vochtig was en dat was te horen. Na afloop bleek er wit spul op de condoom te zitten en beetje op m’n vriend zijn onderbuik. Hij heeft de condoom gevuld met water om te kijken of die lekte, maar dat was niet het geval. Ik dacht dat het dan maar gewoon afscheiding was. Vanmorgen toen ik naar het toilet ging zag ik een licht gele, harde vlek in mijn onderbroek. Ik vreesde meteen het ergste: dat er sperma is gelekt. Als ik op internet zoek staat er dat opgedroogde sperma gelig van kleur kan zijn en een soort korstje kan hebben. Ik heb ook een artikel gevonden waar staat dat opgedroogde afscheiding gelig en hard kan zijn. Als ik aan de vlek ruikt dan ruikt het beetje zuur, zoals mijn afscheiding normaal doet. Ik heb geen idee of het kan voorkomen dat sperma op de een of andere manier om de condoom heen kan glippen. Is er iemand die raad heeft?