Zoeken Vraag het forum

Maand lang bloedverlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lala

Hi ik heb 3 weken geleden morning-afterpil gebruikt. Ik was net twee dagen van mijn menstruatie af. ik ben vlak na de menstruatie altijd het meest vruchtbaar. Helaas was het condoom gescheurd waardoor ik genoodzaakt was een map te nemen. Nu ben ik al 3 weken lang ongesteld is dit normaal of moet ik naar de huisarts? Ik ben nog nooit zo lang ongesteld geweest. In het begin was het iedere keer maar een beetje bruine bloed maar nu 3 weken verder opeens wel heel heftig. Ik zou eigenlijk pas volgende week mijn menstruatie moeten krijgen. Ik maak me een beetje zorgen. Zijn dit normale verschijnselen bij de map of moet ik langs de ha ? En hoe kan dit?

2 reacties
    Reageren
    Suus

Na een maand bloedverlies zou ik naar de huisarts gaan.
    Je loopt kans op bloedarmoede als je te lang blijft bloeden.
    Je kunt met dergelijke klachten trouwens
    sowieso beter rechtstreeks je huisarts bellen

Reageren
    John (moderator)

3 weken is wel erg lang. Ga ermee naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Maand lang bloedverlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.