Ik was een paar maand gestopt met het slikken van de pil en ben sinds 2 maanden terug begonnen en heb hem doorgeslikt. Nu had ik gisteren donkerbruinverlies (sliertachtig) en nu vandaag helder met donkerrood verlies in de vorm van kleine stolsels. Heel stug ook. Is dit normaal? Ben nu 33 en heb dit nog nooit echt gehad. Zaten precies ook stukjes geel/doorschijnend door. Heb er een foto bij geplaatst maar dit zijn de echt kleine stukjes. Sorry voor de vieze foto
Ik ben echt bang dat dit niet normaal is. Het is echt hard en stug die stolsels. Heb ik nu baarmoederhalskanker of is dit normaal. Heb de pil nog al doorgeslikt maar voor zover ik weet of er erge in gehad heb heb ik dit nog niet gehad.
Het klinkt alsof je gewoon een doorbraakbloeding hebt,iets wat ontzettend vaak voor komt als je de pil door slikt.
Je kunt dan het beste een stopweek houden,dan zal het daarna weer over zijn.
Maar als je er ongerust over bent,kun je natuurlijk altijd even naar je huisarts gaan.
Ik dacht zelf ook aan een doorbraakbloeding maar omdat ik nog nooit echt stolseltjes verloren ben naar mijn weten schrok ik hier echt van (ik helaas in het extreme omdat ik hypochonder ben en een angststoornis heb)
Kan je stolsels verliezen tijdens een doorbraakbloeding/menstruatie