- abc10 mei 2018 om 20:22
Hallo
Ik heb op 6 mei onveilig seks gehad, maar het was alleen voorvocht. En hij had ongeveer 4 uur ervoor nog geplast en daarna is er geen zaadlozing geweest. Maar ik heb toch 2 uur na de seks de morning after pil genomen. Nu heb ik 4 dagen nadat ik de pil heb geslikt bloedingen. Het bloed is bruin en ik heb ook geen krampen. En mijn menstruatie moet pas over 2 weken komen. Zeggen de bloedingen iets over of ik zwanger ben of niet? En hoe groot is de kans überhaupt dat ik zwanger kan zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 20:41Je raakt zo toch niet zwanger hoor…..de klachten kunnen bijwerkingen zin van de MAP
Reagerenabc12 mei 2018 om 10:55maar.. er is toch een kans dat je door voorvocht zwanger kunt raken?
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 11:23En hij had ongeveer 4 uur ervoor nog geplast en daarna is er geen zaadlozing geweest.Â
Dan zitten er dus geen sowieso geen levende spermacellen in het voorvocht
Reagerenabc31 mei 2018 om 18:14ik ben nu dus nog steeds niet ongesteld en ik stress echt heel erg… het kan door de MAP komen. maar er is dus 0% kans dat ik zwanger ben?
ReagerenJohn (moderator)
31 mei 2018 om 18:25Zoals je het hierboven hebt beschreven kun je niet wanger raken
Reageren